Sunday, January 31, 2010

Lantai 508

Lantai bilik umah aku jenis parquet (camni ke ejaan nyer).... So, paham2 je la... Senang tertanggal... Aku ade beli glue untuk tampal mana2 yang deh tertanggal tu.. Dulu masa baru beli glue, aku jugak la yang menampal... Padahal ni keje2 teknikal ni, jantan la yang buat kan... Tak jugak... Bila aku sebok2 buat, ade pulak suara2 gampang yang dok ajar how to letak glue... Sial kan...??? Ko buat ape tu??? Babi tul....

So, bila dh beberapa bulan ni, ade part yang akan tertanggal... So, kena la letak glue kan... kalau tak letak glue kang, budak2 amik wat main & hilang, kan dah lopong lantai tu.... Aku perati je.... Bila dia nak start letak glue... Ke, dah lupa aku pernah beli glue tu dulu....

Lantai kat bilik ni, ade la part2 yang dah lopong sebab dah hilang parquet (camni ke ejaan nyer).. So, ari tu ade la org kat apartment ni yang maybe tukar lantai & letak kat luar mendde alah tu... So, aku soh la pakcik ni amik sikit wat tampal mana2 yang lopong kat umah tu.... rasanya dah sebulan mende tu ada kat dlm drawer & tak bertampal2.... Aku nak tengok, bila tangan dia nak bergerak... Ni semua nak tunggu aku menyalak baru hegeh2 nak buat....

So, bila nama aku nak keluar dari list ke neraka & masuk syurga..????

No comments:

Post a Comment